Για μια ακόμα φορά το anorimous βρέθηκε σε μια μακρινή γωνιά του πλανήτη για τις ανάγκες κάλυψης και παρουσίασης ενός νέου παιχνιδιού.
Αυτή τη φορά οι... αεροδιάδρομοι μάς οδήγησαν στο Sao Paulo, τη μεγαλούπολη της Βραζιλίας, το “Big Apple της Νοτίου Αμερικής”, όπως συνηθίζεται να χαρακτηρίζεται η πόλη. Μετά από πρόσκληση της εταιρείας Zegetron, η οποία είναι η επίσημη αντιπροσωπεία της Konami στη χώρα μας, στο Sao Paulo συναντήσαμε ορισμένα από τα πλέον υψηλόβαθμα στελέχη της PES Productions (δημιουργού της σειράς Pro Evolution Soccer δηλαδή) τα οποία μας μίλησαν για το τι ετοιμάζουν σχετικά με τη νέα έκδοση του δημοφιλέστερου εν Ελλάδι αθλητικού τίτλου.
Το “Pro” όλοι γνωρίζουμε πόσο αγαπημένο είναι στην Ελλάδα. Έλληνες αγοράζουν κονσόλες μόνο και μόνο για να παίζουν κάθε Σεπτέμβριο τη νέα έκδοση αυτού του ποδοσφαιρικού franchise, ετήσια τουρνουά μαζεύουν χιλιάδες συμμετοχές και τραγούδι γράφτηκε για τον εθισμό και τον “παρεΐστικο” χαρακτήρα του. Ωστόσο, κατά κοινή ομολογία, η ποιότητα της σειράς μειώθηκε -ή, έστω, τέθηκε υπό αμφισβήτηση- τα τελευταία χρόνια. Τι έκαναν οι Ιάπωνες με την έκδοση 2013 για να ανατρέψουν αυτήν την κατάσταση; Πόσο βελτιωμένο είναι το νέο PES;
Σε αυτό το κείμενο θα σας μεταφέρουμε όλα όσα μας είπαν οι άνθρωποι της PES Productions σε μια μεγάλης διάρκειας παρουσίαση, τις εντυπώσεις που αποκομίσαμε δοκιμάζοντας για λίγο το ίδιο το παιχνίδι και, φυσικά, τις απαντήσεις που πήραμε σε ορισμένα σημαντικά ερωτήματα κατά τη διάρκεια μιας σύντομης συνέντευξης.
Το όλο event που διοργάνωσε η Konami ήταν αμιγώς ποδοσφαιρικό. Επίσκεψη σε μουσείο ποδοσφαίρου της Βραζιλίας, παρουσίαση βραζιλιάνικων τεχνικών από “μπαλαδόρους-ζογκλέρ”, βόλτα στο δημοτικό στάδιο του Sao Paulo, ακόμα και αγώνα Copa Libertadores μεταξύ των Santos και Bolivar (όπου οι Βραζιλιάνοι φιλοδώρησαν με οκτώ (!) τεμάχια τους Βολιβιανούς...) είχε το πρόγραμμα. Ωστόσο, αυτές οι δραστηριότητες πιο πολύ απασχολούν τις μνήμες του υπογράφοντος και λιγότερο όσους περιμένουν να μάθουν αυτά που θα ενσωματωθούν στο νέο PES.
H παρουσίαση ξεκίνησε με τους ανθρώπους της Konami να αναφέρουν ότι ο Shingo “Seabass” Takatsuka, ο πνευματικός πατέρας και ισχυρός άνδρας της PES Productions, απουσιάζει από την ανάπτυξη του Pro Evolution Soccer 2013. Αλλά το τοπίο ξεκαθάρισε σύντομα. “Ο Seabass δεν μας άφησε” τονίζει ο Naoya Hatsumi (Senior Producer στην Konami και, πρακτικά, ο “νο. 2” της PES Productions), “απλά ασχολείται με ένα μυστικό PES Project, για το οποίο θα σας πούμε περισσότερα όταν έρθει η κατάλληλη στιγμή. Αυτό που πρέπει να ξέρετε για την ώρα, είναι ότι η ομάδα συνεχίζει να εργάζεται κανονικά στο PES 2013, υπό νέα ηγεσία, ώστε να προσφέρει την πιο άρτια και πλήρη PES εμπειρία”.
Αφού, λοιπόν, ορισμένα θέματα μπήκαν στη θέση τους προς αποφυγή παρεξηγήσεων, οι Naoya Hatsumi και Manorito Hosoda ξεκίνησαν να μιλούν για το όραμα του PES και τις προσπάθειες εξέλιξης που γίνονται με τη νέα προσθήκη στη σειρά. Πρώτη και μια από τις σημαντικότερες αλλαγές είναι αυτή του full manual passing και του dynamic one-two. Πλέον, η Konami αποφάσισε να ενσωματώσει ένα σύστημα που χιλιάδες φίλοι της ζητούσαν εδώ και καιρό.
Έτσι, διαπίστωσε ότι η πάσα προς το συμπαίκτη μας με την απολύτως δική μας επιλογή, είτε αυτή θα είναι κοντινή πάσα, είτε “λόμπα”, αποδίδει πολύ καλύτερα την αίσθηση της εναλλαγής της μπάλας. Αυτό το manual passing επιτυγχάνεται πατώντας συγκεκριμένο συνδυασμό πλήκτρων και χρησιμοποιώντας τον δεξιό αναλογικό μοχλό προς την κατεύθυνση που επιθυμούμε. Με τον τρόπο αυτό ο παίκτης μπορεί γρήγορα και άμεσα να επιλέξει πού ακριβώς θα στείλει τη μπάλα και με ποιον τρόπο.
Αυτός ο χειροκίνητος τρόπος πασαρίσματος και εναλλαγής της μπάλας δείχνει τα “δόντια” του στο “δυναμικό ένα-δύο”, όταν δηλαδή ο παίκτης προχωρά προς τη μικρή περιοχή του αντιπάλου και κάνει “τρίγωνα” με τους παίκτες του, ελέγχοντας ο ίδιος ποιοι παίκτες θα το εκτελέσουν και όχι η A.I. (βάσει του ποιος αθλητής μας είναι πιο κοντά σε εκείνον που έχει τη μπάλα στην κατοχή του), ενώ φαίνεται ότι υπάρχει σαφώς μεγαλύτερη ακρίβεια στις κινήσεις του παίκτη.
Αυτή τη φορά οι... αεροδιάδρομοι μάς οδήγησαν στο Sao Paulo, τη μεγαλούπολη της Βραζιλίας, το “Big Apple της Νοτίου Αμερικής”, όπως συνηθίζεται να χαρακτηρίζεται η πόλη. Μετά από πρόσκληση της εταιρείας Zegetron, η οποία είναι η επίσημη αντιπροσωπεία της Konami στη χώρα μας, στο Sao Paulo συναντήσαμε ορισμένα από τα πλέον υψηλόβαθμα στελέχη της PES Productions (δημιουργού της σειράς Pro Evolution Soccer δηλαδή) τα οποία μας μίλησαν για το τι ετοιμάζουν σχετικά με τη νέα έκδοση του δημοφιλέστερου εν Ελλάδι αθλητικού τίτλου.
Το “Pro” όλοι γνωρίζουμε πόσο αγαπημένο είναι στην Ελλάδα. Έλληνες αγοράζουν κονσόλες μόνο και μόνο για να παίζουν κάθε Σεπτέμβριο τη νέα έκδοση αυτού του ποδοσφαιρικού franchise, ετήσια τουρνουά μαζεύουν χιλιάδες συμμετοχές και τραγούδι γράφτηκε για τον εθισμό και τον “παρεΐστικο” χαρακτήρα του. Ωστόσο, κατά κοινή ομολογία, η ποιότητα της σειράς μειώθηκε -ή, έστω, τέθηκε υπό αμφισβήτηση- τα τελευταία χρόνια. Τι έκαναν οι Ιάπωνες με την έκδοση 2013 για να ανατρέψουν αυτήν την κατάσταση; Πόσο βελτιωμένο είναι το νέο PES;
Σε αυτό το κείμενο θα σας μεταφέρουμε όλα όσα μας είπαν οι άνθρωποι της PES Productions σε μια μεγάλης διάρκειας παρουσίαση, τις εντυπώσεις που αποκομίσαμε δοκιμάζοντας για λίγο το ίδιο το παιχνίδι και, φυσικά, τις απαντήσεις που πήραμε σε ορισμένα σημαντικά ερωτήματα κατά τη διάρκεια μιας σύντομης συνέντευξης.
Το όλο event που διοργάνωσε η Konami ήταν αμιγώς ποδοσφαιρικό. Επίσκεψη σε μουσείο ποδοσφαίρου της Βραζιλίας, παρουσίαση βραζιλιάνικων τεχνικών από “μπαλαδόρους-ζογκλέρ”, βόλτα στο δημοτικό στάδιο του Sao Paulo, ακόμα και αγώνα Copa Libertadores μεταξύ των Santos και Bolivar (όπου οι Βραζιλιάνοι φιλοδώρησαν με οκτώ (!) τεμάχια τους Βολιβιανούς...) είχε το πρόγραμμα. Ωστόσο, αυτές οι δραστηριότητες πιο πολύ απασχολούν τις μνήμες του υπογράφοντος και λιγότερο όσους περιμένουν να μάθουν αυτά που θα ενσωματωθούν στο νέο PES.
H παρουσίαση ξεκίνησε με τους ανθρώπους της Konami να αναφέρουν ότι ο Shingo “Seabass” Takatsuka, ο πνευματικός πατέρας και ισχυρός άνδρας της PES Productions, απουσιάζει από την ανάπτυξη του Pro Evolution Soccer 2013. Αλλά το τοπίο ξεκαθάρισε σύντομα. “Ο Seabass δεν μας άφησε” τονίζει ο Naoya Hatsumi (Senior Producer στην Konami και, πρακτικά, ο “νο. 2” της PES Productions), “απλά ασχολείται με ένα μυστικό PES Project, για το οποίο θα σας πούμε περισσότερα όταν έρθει η κατάλληλη στιγμή. Αυτό που πρέπει να ξέρετε για την ώρα, είναι ότι η ομάδα συνεχίζει να εργάζεται κανονικά στο PES 2013, υπό νέα ηγεσία, ώστε να προσφέρει την πιο άρτια και πλήρη PES εμπειρία”.
Αφού, λοιπόν, ορισμένα θέματα μπήκαν στη θέση τους προς αποφυγή παρεξηγήσεων, οι Naoya Hatsumi και Manorito Hosoda ξεκίνησαν να μιλούν για το όραμα του PES και τις προσπάθειες εξέλιξης που γίνονται με τη νέα προσθήκη στη σειρά. Πρώτη και μια από τις σημαντικότερες αλλαγές είναι αυτή του full manual passing και του dynamic one-two. Πλέον, η Konami αποφάσισε να ενσωματώσει ένα σύστημα που χιλιάδες φίλοι της ζητούσαν εδώ και καιρό.
Έτσι, διαπίστωσε ότι η πάσα προς το συμπαίκτη μας με την απολύτως δική μας επιλογή, είτε αυτή θα είναι κοντινή πάσα, είτε “λόμπα”, αποδίδει πολύ καλύτερα την αίσθηση της εναλλαγής της μπάλας. Αυτό το manual passing επιτυγχάνεται πατώντας συγκεκριμένο συνδυασμό πλήκτρων και χρησιμοποιώντας τον δεξιό αναλογικό μοχλό προς την κατεύθυνση που επιθυμούμε. Με τον τρόπο αυτό ο παίκτης μπορεί γρήγορα και άμεσα να επιλέξει πού ακριβώς θα στείλει τη μπάλα και με ποιον τρόπο.
Αυτός ο χειροκίνητος τρόπος πασαρίσματος και εναλλαγής της μπάλας δείχνει τα “δόντια” του στο “δυναμικό ένα-δύο”, όταν δηλαδή ο παίκτης προχωρά προς τη μικρή περιοχή του αντιπάλου και κάνει “τρίγωνα” με τους παίκτες του, ελέγχοντας ο ίδιος ποιοι παίκτες θα το εκτελέσουν και όχι η A.I. (βάσει του ποιος αθλητής μας είναι πιο κοντά σε εκείνον που έχει τη μπάλα στην κατοχή του), ενώ φαίνεται ότι υπάρχει σαφώς μεγαλύτερη ακρίβεια στις κινήσεις του παίκτη.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου